....

سلام

این شعر رو با SMS برام فرستادن واسه همین نمیدونم شعر از کیه. اگه شما میدونین برام بنویسین ممنون میشم.

 

گفتم : تو ش‍‍‍‍ـیرین منی. گفتی : تو فرهـادی مگر؟

گفتم : خرابت می شـوم. گفتی : تو آبـادی مگـر؟

گفتم : ندادی دل به من. گفتی : تو جان دادی مگر؟

گفتم : ز کـویت مـی روم. گفتی :تو آزادی مگـر؟

گفتم : فراموشم مکن. گفتی : تو در یادی مگر؟

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 12:28 http://sheretanha.blogsky.com

سلام مجید أقا شعر و انتخاب شعر بسیار می تونه مخاطب رو تحت تاثیر قرار بده ممنون

رضا نقی زاده چهارشنبه 29 فروردین 1386 ساعت 16:59 http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

عزیزم منظورم این بود از طریق من فقط عضو شوید چون سایت رایگان هست
هیچ هزینه ایی را شما نمی پردازید مانند ساختن ایمیل شما از طریق من عضو سایت گرین هورس می شوید چون عضویت آن خیلی راحت است نیاز به اطلاعات انگلیسی ندارد برای آگاهی بیشتر به این پست برو
http://rezanaghizadeh.mg-blog.com/post/?id=9200
و بخاطر بازیدکننده ههای زیاد وبلاگتان خواناخواه 10زیر مجموعه شما چه زود چه دیر پر می شود و فرصت برای شما محیا می شود ویا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود با عنوانهای ورود13- سال ممنوع یا کارمند اینترنتی یا حقوق ماهیانه اینترنتی یا کارمند بین المللی شوید یا درآمد ماهیانه جهانی یا مزد بگیر کامپیوترتان شوید یا میتوانید از کامپیوتر شخصی خود کسب درآمد کنید یا لپ لپ اینترنتی قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند و ما بتوانیم با کمک شما موفق شویم منتظر حمایتت هستم

جشنواره شعر سهراب چهارشنبه 19 اردیبهشت 1386 ساعت 05:27 http://festival-sohrab.blogfa.com

اولین جشنواره شعر سهراب از شما و دوستانتان برای حضور در این فراخوان دعوت به حضور می کند . امید است که شاهد اشعار زیبای شما در کتاب این جشنواره و خود جشنواره باشیم .
خوشحال میشیم که از طریق وبلاگ زیباتون به سایر دوستان هم اطلاع بدید . یادتون هم باشه که آخرین مهلت ارسال اشعار فقط تا 31 اردیبهشت ماه هست و مراسم اختتامیه این جشنواره هم 13 خرداد برگزار میشه .

به امید دیدار و حضور سبزشما در این فراخوان ملی [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد